Give Kudos?
Are you sure you want to give kudos to Koichi Kondo?

Add To Songbook?
Are you sure you want to add this song to your songbook?


2,413 bands | 32,114 songs
Search: Register FREE! | Login
Browse Songs:
Browse Bands:
Tool Panel
Discuss This Song

1 2 3 4 5





Blake Shelton - Draggin' The River (Chord)
Submitter: Koichi Kondo (926) on 8/13/10 1 comment
Month Views: 70 | Total Views: 8,986
Moderator: jhempel24 | Report This Song?
Song Tools

Comment

Songbook

Kudos

Show Chords

Print

Draggin' the River
Written by Jim Beavers & Chris Stapleton
Recorded by Blake Shelton (Feat. Miranda Lambert)
Album: All About Tonight (2010)

Intro.:  | (E)  | (A)  | (B)  | (E)  | x 3
         | (E)  | (A)  | (B)  | (B)  |

(Blake Shelton)
(E) Hey, baby I (A)just asked your daddy, if (B)I could take your (E)hand
He said, "Boy, over (A)my dead body," guess I (B)ain't his kinda (E)man

(Miranda Lambert)
But, (E)I love you and (A)you love me, so (B)baby, I gotta (E)plan
We'll push my truck off a (A)Red Top Bridge, (B)right below the Jackson Dam

(Chorus)
Hey, (E)they'll be (A)draggin' the river, catchin' (B)nothin' but an ol' cat-(E)fish
They'll be (A)draggin' the river, that'll (B)show that son of a (E)b***h

Inst.:  | (E)  | (A)  | (B)  | (E)  | (E)  | (A)  | (B)  | (B)  |

(Blake)
(E) It's been rainin' for the (A)last two weeks, so the (B)water's up good and (E)high
We'll just wait 'til it's (A)good n' late, so there (B)ain't nobody passin' (E)by

(Miranda)
(E)I'll call my cousin, (A)he'll pick us up an', (B)take us to the Greyhound (E)Bus
We'll be standin' in (A)front a that preacher by the (B)time they're lookin' for us

(Chorus)
And, (E)they'll be (A)draggin' the river, but, they (B)ain't gonna find a (E)thing
They'll be (A)draggin' the river, I'll be (B)wearin' me a diamond (E)ring, oh yeah

Inst.:  | (E) | (A) | (B) | (E) | (E) | (A) | (B) | (B) Ah, | (B)we're gonna show 'em | (B) |

(Blake)
(E) I know that it (A)might sound crazy, just a (B)little bit too ex-(E)treme
But to get somma (A)your sweet lovin', baby, (B)I'd do any-(E)thing

(Chorus)
(E)Sooner or later, (A)they'll find my letter, (B)sayin' that we're al-(E)right
We'll be rockin' at the (A)Red Roof Inn, (B)this time tomorrow night

And, (E)they'll be (A)draggin' the river, sayin', "(B)Lord, what a cryin' (E)shame"
They'll be (A)draggin' the river, (B)we'll be runnin', they'll never see it comin'

(E)They'll be (A)draggin' the river (B) (E)
They'll be (A)draggin' the river (B) but, they ain't gonna find a thing

Outro.:  | (E) | (A) | (B) | (E) | (E) | (A) | (B) | (B) |
         | (E) | (A) "Sorry about callin' your (B)dad a (E)son of a b***h, earlier |
         | (E) | (A) Hey, do you think he'll still hire me?" | (B) | (B) |
         | (E) ----- "Whoa, that thing's little, the diamond I mean"
 
 Comments (click here to add a non-facebook comment)
Thanks for the chords. Can someone please tab the intro lick? I can't seem to get it.
-jlj2018 | 11/23/2010
Home | FAQs | Privacy | Terms | Advertise | Contact
Top 100 Tab Sites